نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 16:52

افتتاح پروژه‌های تکمیل‌شده در دهه فجر

معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان گفت: پروژه‌های تکمیل شده در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های ستاد دهه فجر اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر فقط پروژه‌هایی که قابل بهره‌برداری باشند افتتاح خواهند شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمامی که مشکل دارند افتتاح نخواهند شد گفت: تا پایان دی‌ماه لیست پروژه‌های قابل افتتاح، نهایی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان افزود: دستگاه‌های اجرایی استان، پروژه‌های قابل افتتاح زیرمجموعه خود را در قالب یک برنامه مدون برای ایام‌الله دهه فجر تا پایان هفته به ستاد هماهنگی برگزاری برنامه‌های ستاد دهه فجر ارائه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تخریب بهمن و فجر ما هم برنامه دارند گفت: تدابیری اندیشیده شود که دهه فجر امسال، بهتر و محکم‌تر و با برنامه‌ریزی منسجم‌تر برگزار شود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان در‌ راستای دهه فجر با رویکردِ ایجاد امید و گفتمان امید باشد گفت: عملکرد و دستاوردها نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشان است و باید برای تبیین تک تک آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

وی اضافه کرد: باید از فرصت دهه فجر و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام استفاده شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تمام برنامه‌های در دست اجرا برای دهه فجر، مردم‌پایه باشند گفت: در ایام‌الله دهه فجر از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما به رشد و پیشرفت نظام فکر می‌کنیم و درگیر حواشی نخواهیم شد افزود: از فشارها، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان باید فهمید که نظام جمهوری اسلامی مقتدر است و به این دلیل است که دست به تخریب و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها می‌زنند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 970907

مهمترین اخبار ایران و جهان: