نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 14:59

۳۰ درصد مدارس اردبیل به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است

اردبیل- سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ۳۰ درصد مدارس اردبیل به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحد شیرین‌نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در اردبیل اظهار کرد: ۳۰ درصد مدارس استان به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است که جا دارد از حمایت و تلاش‌های رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در این زمینه قدردانی کنیم.

وی افزود: ما طی یک سال ۳۰۰ پروژه فضای آموزشی و پرورشی را شروع کرده‌ایم که امیدواریم در صورت تأمین اعتبار لازم در مهر ماه سال آینده ۹۰ درصد این پروژه‌ها را تحویل دهیم.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل جمع‌آوری بخاری‌های نفتی و جایگزین کردن بخاری‌های استاندارد هرمتیک را از کارهای شاخص نوسازی مدارس استان اردبیل طی دو سال گذشته عنوان کرد و گفت: در هیچ جای استان مدرسه یافت نمی‌شود که از بخاری نفتی استفاده کند.

شیرین نژاد بیان کرد: در راستای استانداردسازی سیستم گرمایشی فضاهای آموزشی و پرورشی هدف ما این است که تا مهر ماه سال ۱۴۰۲ همه مدارس دارای بخاری گازی را استاندارد کرده و به سیستم پکیج یا موتورخانه مرکزی تبدیل کنیم.

وی در مورد پروژه افتتاحی مدرسه خیرساز افزود: این مدرسه دارای ۶ کلاس درس با زیربنای ۳۷۷ متر مربع و ۱۸۳ متر طول دیوارکشی و یک هزار و ۹۰۰ متر محوطه سازی و آسفالت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 970551

مهمترین اخبار ایران و جهان: