نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 16:46

کشف 43 قبضه سلاح جنگی و شکاری در اصفهان/ دستگیری 26 نفر از اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 43 قبضه سلاح جنگی و شکاری و دستگیری 26 نفر اراذل و اوباش در طرح ذوالفقار3 این فرماندهی طی دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: با اجرای طرح ذوالفقار ۳ در دی ماه سال جاری ۲۶ نفر از اراذل و اوباش شاخص شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

وی از کشف ۴۳ قبضه اسلحه جنگی و شکاری موسوم به شورشی از این اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در مخفیگاه یکی از متهمان ۹۰۰ فشنگ جنگی به همراه دستگاه ساخت فشنگ کشف شد.

بساطی با اشاره به کشف مقادیر زیادی سلاح سرد از قبیل قمه، قداره و شمشیر در طرح مذکور عنوان کرد: اقدام به سرقت‌های مسلحانه، نزاع‌های دسته جمعی، زورگیری و قدرت‌نمایی در محله‌ها، از جمله جرایم ارتکابی اراذل و اوباش دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۶ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف و ۲۴۳ مجرم در این ارتباط دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه همکاری، همراهی و مشارکت بین پلیس، بسیج، مردم، دستگاه‌های اطلاعاتی و دستگاه قضایی برقرار است، خاطر نشان کرد: مجموع اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۲۰ درصدی جرایم خشن در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1003007

مهمترین اخبار ایران و جهان: