نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 22:06

محکومیت اهانت به مقدسات و حرکت مذبوحانه علیه سپاه

اردبیل- طلاب و روحانیون شهرهای مختلف استان اردبیل اهانت اخیر به مقدسات به ویژه قرآن کریم و حرکت مذبوحانه پارلمان اروپا را علیه سپاه پاسداران محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال توهین به مقدسات به ویژه قرآن کریم و اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه و پاسداران عصر پنجشنبه طلاب و روحانیون با حضور در شهرهای مختلف نسبت به این حرکت اهانت‌آمیز اعتراض کرده و از کشورهای اسلامی خواستند تا اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند.

امام جمعه شهرستان مشگین در جمع طلاب و روحانیون تجمع‌کننده در مدرسه المهدی مشگین‌شهر اظهار کرد: این اقدام غرب نشان از استیصال آنها در مقابل قرآن کریم و اسلام است و قطعاً وحدت امت اسلامی حرکت آنها را خنثی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار تصریح کرد: به دنبال شکست‌های پی‌درپی که نظام استکباری و غرب از ملت ایران و امت اسلامی دیده، سعی دارد تا به اشکال مختلف چهره قرآن، ائمه اطهار و همچنین مقدسات اسلامی را مخدوش کند اما به یقین در این حرکت جز ذلت هیچ بهره‌ای نخواهند برد.

وی مأموریت غرب را برای ایجاد انشقاق در بین امت اسلامی یادآور شد و گفت: همان طور که قرآن کریم امت اسلامی را به وحدت و انسجام دعوت می‌کند باید امروز حرکت‌ها و اقدامات ما نیز در این مسیر باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر توهین به مقدسات و تروریست خواندن سپاه را نوعی حرکت غیرمنطقی غرب در برابر عظمت و شوکت امت اسلامی به ویژه اقدامات مؤثر سپاه عنوان کرد و افزود: سپاه خدمات بی‌نظیری را در ۴۳ سال گذشته انجام داده و حرکت‌های مدبرانه سپاه با قوت و قدرت ادامه دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز با اعلام اینکه امت اسلامی بعد از نماز جمعه فردا پاسخی دندان‌شکن به اهانت‌های اخیر غربی‌ها به قرآن و امت اسلامی خواهند داد، اعلام کرد: نمازگزاران شهرهای مختلف استان اردبیل فردا بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی این حرکت غرب را محکوم کرده و از اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران و تروریستی خطاب کردن این مجموعه انقلابی اعلام بیزاری خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1000051

مهمترین اخبار ایران و جهان: