نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 22:25

جانفشانی سردار سلیمانی و دیگر شهدا عامل امنیت امروز کشور است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدا با حضور در میادین سخت با جانفشانی امنیت و آرامش را به مردم ارمغان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و در آستانه وفات حضرت ام البنین (س) با خانواده‌های شهیدان نوروز تلگردی لوشاب، سید رضا و سید احمد احمدی و محمد کمالی به طور جداگانه دیدار و یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

استاندار خراسان شمالی دیدار با خانواده‌های شهدا را نوعی تجدید قوای معنوی دانست و گفت: امید است همه ما رهروان واقعی راه شهدا باشیم.

وی خون شهدا و حضور خانواده‌های آنان را دلیل اصلی استحکام نظام عنوان کرد و گفت: امیدواریم این عظمتی که شهدا برای دفاع از کشور خلق کردند قابل درک برای همه ما باشد.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: امروز اگر تمام قدرت‌های سلطه گر دنیا علیه کشور ما به رقابت و مبارزه پرداخته اند به برکت خون شهدا استوار و قوی مانده است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدا با حضور در میادین سخت با جانفشانی امنیت و آرامش را به مردم ارمغان دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 955807

مهمترین اخبار ایران و جهان: