نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 15:06

استاندار چهارمحال و بختیاری: هم‌افزایی رسانه‌های استان ضروری است

استاندار چهارمحال و بختیاری هم‌افزایی رسانه‌های استان را ضروری دانست و گفت: تحقق این امر منجر به زمینه‌سازی برای توسعه ظرفیت‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز راهبرد دشمن، ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رسانه‌های کشورهای مختلف علیه ایران بسیج شده‌اند، بیان کرد: اکنون دشمن در حال استفاده از تمام ظرفیت خود بوده و هیچ خط قرمزی ندارد.

حیدری اظهار داشت: دشمن می‌خواهد هیچ روزنه امیدی در ایران نباشد و مدل جمهوری اسلامی در دنیا جلوه‌گری نکند.

وی با اشاره به اینکه باید نقش خود را در جهاد تبیین بیابیم، خاطرنشان کرد: در این راه ممکن است مورد هجمه قرار بگیریم اما باید ادامه دهیم.

استاندار از پیگیری مسائل استان توسط معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد و مطرح کرد: استانداران در جلسات مشترک با هیات دولت،  فرصت دارند مسائل استان را بیان کنند.

حیدری ضمن اشاره به برگزاری نشست ویژه در خصوص مشکلات آبی استان، افزود: این جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای کشور، نیرو و جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه مردمی‌سازی باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: یکی از محورهای مهم این موضوع فضای مجازی است.

استاندار ادامه داد: وظایف و عملکرد هر مسئول باید به اطلاع عموم مردم برسد.

حیدری، هم‌افزایی رسانه‌های استان را ضروری دانست و بیان داشت: تحقق این امر منجر به زمینه‌سازی برای توسعه ظرفیت‌ها می‌شود.

وی ضمن اشاره به ظرفیت روابط عمومی‌ها تصریح کرد: هم‌گرایی را باید مدنظر قرار داد چرا که تاثیر شبکه‌ای عمل کردن به مراتب بالاتر است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1002695

مهمترین اخبار ایران و جهان: