نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 17:21

حاشیه دیدار ذوب‌آهن - تراکتور| استقبال کم‌تعداد هواداران ذوب‌آهن / حسرت بی‌فایده برای موقعیت از دست رفته

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک تراکتور به پایان رسید که این دیدار در نیمه دوم با حواشی همراه بود.

حواشی: 

* علی‌رضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد و بازی را از نزدیک مشاهده می‌کند.

* در حالی که ورود تماشاگران به روزشگاه مجاز شده بود، استقبال خوبی از سوی هواداران ذوب‌آهن به عمل نیامد؛ تعدادی از هواداران تراکتور نیز در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند.

* در پایان نیمه دوم مهدی تارتار با ورود به زمین با داور بازی در خصوص اخراج بازیکن ذوب‌آهن صحبت کرد.

* در دقیقه 52 محمدرضا سلیمانی بعد از این‌که دروازه‌بان تراکتور را از پیش رو برداشت موفق به گلزنی برای ذوب‌آهن نشد، بعد از این صحنه سلیمانی به شدت حسرت خورد و برای لحظاتی روی زمین خوابیده بود.

* رضا اسدی که بعد از گل‌های اول و دوم خوشحالی نکرده بود، بعد از به ثمر رساندن سومین گل خود در این دیدار، شادی خود را با ریکاردو آلوز تقسیم کرد.

* مهدی تارتار که تیمش ده نفره شده و از تراکتور عقب افتاده بود، در نیمه دوم مدام از کنار زمین با بازیکنان ذوب‌آهن صحبت می‌کرد.

* در دقیقه 79 صحنه مشکوک در محوطه جریمه ذوب‌آهن رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت اما اعتراض کادر فنی و بازیکنان تراکتور را در پی داشت.

* جلال مداحی که در نیمه نخست به عنوان یار تعویضی برای ذوب‌آهن به میدان آمده بود، در نیمه دوم تعویض شد و از زمین بازی بیرون رفت.

* در پایان بازی بازیکنان و کادر فنی هر 2 تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

پایان پیام/63090/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001195

مهمترین اخبار ایران و جهان: