نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 13:18

تکرار یاوه گوئی های «نتانیاهو» علیه ایران پس از دیدار با «ماکرون»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار یاوه گوئی ها، از ضرورت اعمال تحریم های سخت علیه ایران سخن گفت!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به فرانسه سفر کرده است، پس از دیدار با امانوئل ماکرون به گنده یاوه گوئی های خود علیه ایران ادامه داد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در این خصوص گفت: با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار کردم و درباره راه‌های مبارزه با تهدید هسته‌ای ایران به تفصیل گفتگو کردیم.

وی ادامه داد: من بر لزوم تقویت بازدارندگی علیه ایران و نیروهای نیابتی آن در منطقه خاورمیانه تأکید کردم و گفتم که ایران باید به سختی تحریم شود.

نتانیاهو تصریح کرد: ما همچنین درباره تحولات منطقه‌ای و ضرورت حفظ ثبات در منطقه با تمرکز بر لبنان رایزنی کردیم. فرصت‌های پیش روی گسترش دامنه عادی سازی روابط بین اسرائیل و کشورهای منطقه از جمله موارد دیگر مورد بحث با رئیس جمهور فرانسه بود.

این ادعاهای نتانیاهو در حالی است که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز در جریان دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طرح برخی ادعاها درباره ایران پرداخت.

به گزارش رسانه‌ها، ماکرون در این دیدار با ادعای سرعت بخشیدن ایران به برنامه هسته‌ای خود گفت که پاریس رفتار عجولانه ایران در زمینه هسته‌ای را محکوم می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016695

مهمترین اخبار ایران و جهان: