نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 15:48

بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به البرز در حوزه بانوان و خانواده

روند جذب اعتبارات و تحقق مصوبات سفر رییس جمهور به استان البرز در حوزه بانوان و خانواده با حضور استاندار البرز و معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز و انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور با همراهی معصومه آقایی سرپرست اداره کل بانوان و خانواده استانداری البرز و مصطفی پوریانی مسئول پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور، روز شنبه طی جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس، موافقتنامه ها، مصوبات و اعتبارات سفر رییس جمهور به استان در حوزه بانوان و خانواده را مورد بررسی قرار دادند.

اهداف و برنامه ها در خصوص احداث کمپ ماده ۱۶ برای بانوان، ایجاد بازارچه‌های عرضه تولیدات زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار، راه اندازی خانه امن بانوان، حمایت از زنان و کودکان بازمانده از تحصیل از جمله مواردی بود که طرح شد.

در پایان این جلسه، استاندار البرز از آقایی سرپرست جدید اداره کل بانوان و خانواده استانداری خواست تا نسبت به پیگیری موضوعات اقدام کرده و گزارشی در این رابطه ارائه دهد.

همچنین پوریانی مسؤول پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور را جهت پیگیری جذب اعتبارات مربوطه بمنظور تسریع در پیشبرد اهداف، مکلف کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 945795

مهمترین اخبار ایران و جهان: