نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 15:10

کشف انبار وسایل خودرویی قاچاق در ماهشهر

ماهشهر- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف انبار دپوی وسایل و قطعات یدکی خودروهای خارجی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماهشهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از دپوی محموله کالای قاچاق توسط فردی در یکی از محلات آن شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماهشهر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار موصوف ۶ دستگاه موتور مربوط به خودروی سنگین و سبک خارجی و قطعات کامل یک دستگاه خودروی بنز اعم از کاپوت، چراغ جلو و عقب، سیم‌پیچی، ۴ دستگاه گیربکس معمولی و اتوماتیک، ۶ حلقه لاستیک ،۳۰ عدد سوئیج خودروهای خارجی و… را که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش وسایل مکشوفه را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی با اشاره به اینکه در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1005195

مهمترین اخبار ایران و جهان: