نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 15:00

لزوم استمرار در کاهش مصرف گاز / قطعی سراسری نداشتیم

بیرجند-مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بابیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته با همراهی مردم و اجرای محدودیت ها مصرف گاز در استان ۱۴درصد کاهش یافت، گفت: همچنان نیازمند همراهی مردم برای کاهش مصرف هستیم.

رحمان محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طی شبانه روز گذشته مردم خراسان‌جنوبی چهار میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که نسبت به ۲۴ ساعت قبل از آن حدود ۱۴ درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این کاهش مصرف به علت صرفه جویی مردم در مصرف گاز و برخی از محدودیت‌ها رخ داده است، بیان کرد: گاز برخی از مشترکان پرمصرف نیز قطع شده است.

محمودی گفت: خوشبختانه در خراسان جنوبی قطعی گاز به صورت سراسری نداشته ایم، ادامه‌داد: امیدواریم با همکاری مردم پایداری شبکه گاز در خراسان جنوبی همچنان استمرار داشته باشد و شاهد قطعی نباشیم.

وی اظهار کرد: در شرایط کاهش دمای بسیاری از شهرهای کشور می‌توان با همدلی در مدیریت مصرف انرژی شرایطی را به وجود آورد که مردم در هیچ نقطه‌ای از کشور با مشکل در استفاده از گاز رو به رو نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: حتی یک درجه کمتر کردن گرمای داخل خانه نقش بسیار مهمی در پایدار سازی شبکه گاز کشور و کمک به سایر هم استانی‌های عزیز برای بهره گیری از این نعمت الهی در سرمای شدید زمستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 976451

مهمترین اخبار ایران و جهان: