نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 11:45

حقوق مدافعان سلامت در طرح ساماندهی کارکنان دولت ضایع نشود

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: با توجه به شرط سابقه‌ای که در طرح ساماندهی کارکنان دولت ذکر شده، باید توجه داشت که حقوق مدافعان سلامت که دو سال در دوران کرونا زحمت کشیدند ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه در مجلس طی تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، اظهار کرد:  مردم ماه ها است که چشم به راه تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس هستند، انتظار می رود هرچه زودتر این طرح به نتیجه برسد.

وی افزود: باتوجه به شرط سابقه‌ای که در این طرح ذکر شده باید توجه داشت که حقوق مدافعان سلامت که دو سال در دوران کرونا زحمت کشیدند ضایع نشود.

نماینده مردم ایذه در مجلس در ادامه اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۸۰ آیین نامه، دولت باید تا پایان خرداد ماه برنامه هفتم را به مجلس ارائه می کرد و بر اساس ماده ۱۸۲ آیین نامه، دولت باید تا ۱۵ آذر لایحه بودجه را به مجلس ارائه می کرد اما تاکنون خبری نشده است. شرایط در هاله ای از ابهام است و از دولت انتظار می رود هر چه زودتر تکلیف برنامه و بودجه را مشخص کند تا شرایط روشن شده و بتوانیم برنامه خوبی برای آینده کشور داشته باشیم.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 962495

مهمترین اخبار ایران و جهان: