نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 11:59

ضرورت برپایی گشت‌ های تبلیغی برای اطلاع رسانی دینی

ساری- نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اهمیت تبلیغ، توجه ویژه به تبلیغات اسلامی را ضروری برشمرد و گفت: راه اندازی گشت های تبلیغ دینی امری مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح شنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی استان مازندران با تبریک سالروز اطلاع رسانی دینی و تبلیغ با اشاره به اهمیت تبلیغ اظهار داشت: خداوند وظیفه اصلی پیامبران را تبلیغ قرار داده است.

وی با اظهار اینکه تبلیغ به این منظور است که حجت خداوند بر بشر به پایان رسد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی دارای شرح وظایف مختلفی است و باید متناسب با امکانات و نیرو وظایف را به درستی انجام داد.

وی با عنوان اینکه سالانه گردشگران زیادی به استان وارد می‌شود، نگاه ملی به استان و شهرستان‌های مسافرپذیر آن را ضروری دانست و گفت: باید متناسب با مناطق مختلف در حوزه تبلیغ برنامه ریزی شود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها و ادارات تبلیغی از داشتن امکانات اولیه محروم هستند، توجه ویژه برای رفع نیازمندی‌ها را ضروری دانست و گفت: سازمان تبلیغات تنها متصدی تبلیغات اسلامی است و باید به آن توجه شود.

امام جمعه ساری با انتقاد از برخی ناهنجاری‌ها در جامعه، گفت: با راه اندازی گشت‌های تبلیغی در مناطق مختلف از جمله سواحل باید حرف خدا و پیامبر (ص) را به گوش افراد مختلف رساند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواهان توجه ویژه و رسیدگی به امور مربوط به روحانیان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305107

مهمترین اخبار ایران و جهان: