نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 10:49

با رفتنت به استقلال مجبور به استعفای دسته جمعی می‌شویم

دوتن از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواستار بازنگری علیرضا بیرانوند روی تصمیم خود برای جدایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند با وجود اینکه یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه پرسپولیس باقی مانده است تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش با سرخپوشان گرفت تا با توجه به پیشنهاد اغواکننده باشگاه استقلال، حاشیه‌های زیادی را در نقل و انتقالات تابستانی ایجاد کند.

شماره یک تیم ملی ایران که آتش اختلافاتش با درویش سر بر آورده است روز گذشته حاضر به گفت و گو با هیچ یک از مدیران باشگاه نشد اما وقتی اصرار دو تن از اعضای هیأت مدیره برای برقراری ارتباط را دید پاسخ آنها را حوالی ساعت ۱۱ شب گذشته داد.

دو عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی گفته‌های درویش در خصوص آخرین جلسه اش با بیرانوند نسبت به صحبت‌های او کمال تعجب را کردند. بیرانوند در گفت و گو با این دو نفر اعلام کرد به هیچ وجه قصد فسخ نداشته است اما بی اعتنایی شخص درویش و یکی از مسئولان باشگاه باعث چنین تصمیمی از جانب بیرانوند شده است. همچنین بیرانوند تقاضای مالی خود برای افزایش قرارداد را نیز اعلام کرده است اما به هر دو عضو هیأت مدیره اعلام کرده است حاضر نیست با ادبیات درویش به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

نکته جالب توجه اینکه هر دو عضو هیأت مدیره اصرار به بازگشت بیرانوند داشتند. آنها رفتن دروازه بان پرسپولیس به استقلال را برای شخص بیرانوند و همچنین تمام اعضای هیأت مدیره سنگین دانسته و رفتن او را به مثابه استعفای دسته جمعی هیأت مدیره دانستند. آنها روی پرداخت بخش قابل توجه دیگری از پول بیرانوند تا ظهر پنجشنبه نیز تاکید کردند اما بیرانوند آن را هم فعلا نپذیرفته است.

دودِ آتش اختلافات درویش با بیرانوند نه تنها به چشم هواداران پرسپولیس رفته است بلکه یحیی گل محمدی نیز به هیچ وجه از شرایط راضی نیست اما قصدی برای استعفا ندارد تا در مصاحبه‌های خود از خجالت مدیرعامل پرسپولیس در آید!

با رفتنت به استقلال مجبور به استعفای دسته جمعی می‌شویم

منبع: مهر
شناسه خبر: 1329107

مهمترین اخبار ایران و جهان: