نیوز سیتی!
21 تیر 1402 - 14:09

بخش آنژیوگرافی و قلب بیمارستان پاستور قزوین افتتاح شد

بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پاستور در مراسمی با حضور استاندار قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، در مراسمی با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین و عبدالله دیده‌بان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی استان قزوین بخش فوق تخصصی آنژیوگرافی بیمارستان پاستور قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بنا به گفته مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین ساخت این مرکز که دارای 2 اتاق عمل جراحی و آنژیوگرافی است، 600 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

بیمارستان , استانداری قزوین ,

فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت مجلس در این مراسم اظهار داشت: در سایه همراهی و هم افزایی مسئولان و پیگیری های مستمر امروز شاهد اجرای 80 پروژه مختلف عمرانی در حوزه سلامت و درمان و ورود تجهیزات جدید پزشکی مجهز در سطح استان هستیم که در تاریخ استان کم نظیر است.

وی اضافه کرد: این روند با قوت ادامه دارد تا کمبود تاریخی استان در این حوزه برطرف شود. حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بسیار حائز اهمیت است، ما از توریسم سلامت حمایت کرده و پیگیر تسهیل حضور بخش خصوصی در این حوزه هستیم.

محمدبیگی ادامه داد: مطالبه ما از مراکز بیمارستانی بخش خصوصی این است که قراردادهای خود را با بیمه ها ادامه دهند تا اقشار مختلف بتوانند از این بستر خدمات با کیفیت را دریافت کنند‌.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1354795

مهمترین اخبار ایران و جهان: