نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 12:29

خانواده‌های شهیدان و ایثارگران مایه عزت جامعه هستند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه و عزت هستند، گفت: باید این سرمایه‌ها را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با معاون سلامت بنیاد شهید کشور با گرامی داشت روز مباهله، گفت: جانبازان ایثارگران خانواده‌های شهدا سرمایه و عزت محسوب می‌شوند و باید این سرمایه‌ها را در جامعه حفظ کرد.

وی با بیان اینکه دلخوری‌های درونی خانواده‌های شهیدان و ایثارگران نیست اثرات وضعی دارد، گفت: این جامعه هدف بسیار ارزشمند است و باید نیازهای آنان تأمین شود زیرا مایه عزت و سرافرازی جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیانی که همه مسئولان و نهادها موظف هستند برای پیگیری امور جانبازان و ایثارگران پای کار بیایند، گفت: فقط بنیاد شهید متولی امور ایثارگران نیست و همه باید به بنیاد شهید کمک کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه برخی از افراد استحقاق دریافت درصد بیشتری از جانبازی را دارند گفت هر چند ممکن است برخی از افراد از داشتن مدارک و مستندات لازم محروم باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه ارزشی و معنوی جامعه هدف بنیاد شهید، گفت: در این راستا کار فرهنگی باید انجام شود، همچنین برخی از جانبازان استحقاق درصد بیشتری دارند.

وی ادامه داد: مهمتر از همه این است که ما جایگاه ارزشی و معنوی جامعه هدف بنیاد شهید را حفظ کنیم، در این راستا کار فرهنگی باید انجام شود، جامعه همواره باید به تبیین فداکاری‌های این بزرگواران بپردازد.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگران و شهدا همواره باید عزیز باشند، عنوان کرد: آزادگان عزیز خاطراتی دارند که بسیار جای تأمل دارد، اینها باارزش است، نباید بگوئیم که چون شرایط دفاع مقدس تمام شده به فعالان این عرصه بی‌توجهی کنیم، متولیان امر باید توجه کنند تا جامعه هم توجه کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356295

مهمترین اخبار ایران و جهان: