نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 09:47

حضور فعالان حوزه تبلیغ طراوت بخش اندیشه جوانان است

بیرجند_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حضور فعالان حوزه تبلیغ همچون قطرات باران طراوت دهنده سرزمین های اندیشه های جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سالاری بعد از ظهر چهارشنبه در همایش خادمان نهضت اسلامی اظهارکرد: جامعه تبلیغی و فعالان جهاد تبیین مصداق بارز روشنگری و هدایت هستند.

وی تصریح کرد: امروز تبیین، تبلیغ و روشنگری و هدایت گری در آخرالزمانی که مجمع فتنه‌های دشمنان و شیاطین بوده و هجوم هجمه‌های همه جانبه غرب در داخل و خارج شاهد آن هستیم واقعاً این حضور مانند قطرات باران طراوت دهنده سرزمین‌های اندیشه‌های جوانان و نوجوانان است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآدر شد: فعالان حوزه تبلیغ کم برخوردار ترین نهاد به لحاظ مادیات می‌باشند اما آنچه بدون هیچ چشم داشت مادی در این حوزه جهادی فعالیت دارند.

سالاری ادامه داد: مدیران تبلیغات اسلامی در دورترین روستاها با روحیه خدمت در این نهاد دینی حاکم بوده حضور می‌یابند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: انتظار هم همین بوده نهادی که منتصب به ولایت فقیه بوده فعالانه و کنشگرانه علم جهاد تبیین را که مقام معظم رهبری نسبت به آن دستور فرموده اند را برافراشته نگه دارند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: الگوی خودمان را در این مسیر علمای غیرتمندی در جهاد تبیین همچون شیخ آقا بزرگ تهرانی و سید حسین صدر می‌دانیم.

سالاری با اشاره به اینکه ما وارث و ادامه دهنده این افراد هستیم، بیان داشت: امروز دیگر در فضای جهانی، در جنگ روایت‌ها و در غوغای هزار رنگ تبلیغات غرب وظایفمان به مراتب سنگین‌تر شده است.

وی اضافه کرد: دشمن برای به تحقق درآوردن اهدافش شبانه‌روز تلاش می‌کند و غول رسانه‌ای خود را پای کار آورده و بنیه مالی صهیونیست پای کار آمده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: وظیفه سنگینی امروز بر دوش همه نهادهای انقلابی در جبهه فرهنگی قرار دارد و در نوک درگیری با دشمن در تبلیغات متوجه تمام مبلغانی بوده که در این حوزه نقش آفرینی می‌کنند.

سالاری بیان داشت: این انگیزه جهادی همراه با تفکر خلاق و کار جمعی به نتیجه می‌رسد و امیداست در انجام این وظیفه که بر دوشمان نهاده شده به نحو احسنت نقش آفرین باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301495

مهمترین اخبار ایران و جهان: