نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 10:06

کشف 60 کیلوگرم مواد مخدر از دست خرده فروشان «ری»

فرمانده انتظامی شهرستان «ری» از دستگیری تعداد قابل توجهی خرده فروش موادمخدر و کشف بیش از 60 کیلوگرم انواع موادمخدر در ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در شهرستان ری گفت: در راستای مطالبات به حق مردم و تدابیر فرماندهی کل انتظامی کشور طرح مبارزه با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ری در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود : پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی و بکارگیری عوامل عملیات کلانتری ها، یگان ضربت با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی نقاط آلوده بر اساس گزارشات و اطلاعات بدست آمده شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم این طرح در چند مرحله در ماه جاری به اجرا درآمد. 

سرهنگ طرهانی با اشاره به دستگیری خرده فروشان در سطح شهرستان ری بیان کرد : پس از اجرای چند مرحله طرح برخورد با فروشندگان موادمخدر در ماه جاری بیش از ۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و متهمان پس از انجام تحقیقات با دستور مقام قضائی به زندان و مراکز ترک اعتیاد اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن تأکید بر تداوم اجرای این طرح گفت: پاسخگویی به دغدغه مردم عزیز را اولویت کار خود می‌دانیم و در این زمینه محکم، قاطع و در خورشأن شهروندان عزیز عمل خواهیم کرد و پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود. 

همچنین انتظار داریم مردم ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت اطلاع از محل پاتوق مجرمان، فروشندگان موادمخدر و معتادان ولگرد مراتب را از سریعاً طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1301907

مهمترین اخبار ایران و جهان: