نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 09:45

عامل تیراندازی به درب زندان اصفهان با اقتدار پلیس دلیجان زمین گیر شد

فرمانده انتظامی دلیجان از دستگیری عامل تیراندازی به درب زندان اصفهان خبر داد.

جمالی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یکدستگاه خودرو اقدام به تیر اندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان نموده و سریعا از محل متواری می شوند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بررسی پوکه های به جا مانده در محل،  مشخص شد در این تیر اندازی از سلاح وینچستر و کلاشینکف استفاده شده  و با توجه به احتمال متواری شدن متهمان به شهرهای دیگر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: ساعاتی بعد یکدستگاه خودرو پژو پارس که فاقد پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان بدون توجه به دستور ایست ماموران گشت کلانتری ضمن تهاجم به ماموران با سرعت متواری می شود.

وی گفت: با اعلام این خبر و احتمال اینکه  خودرو همان خودرو مورد استفاده  مهاجمان مسلح متواری است، دستورات هوشیاری و دستگیری آنها به کلیه یگان ها ابلاغ شد.

 جمالی افزود: نهایتا راننده خودرو پس از متواری شدن از ایست و بازرسی و ورود به هسته مرکزی شهر به سمت شهروندان و ماموران تیر اندازی می کند که با تعقیب و گریز صورت گرفته، ماموران جهت حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیر اندازی و در خیابان امام دلیجان متوقف می شود.

وی با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان عنوان کرد: مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت می نماید.

 جمالی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه سلاح وینچستر  و 71 فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله های استفاده شده از خودرو متهم افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288151

مهمترین اخبار ایران و جهان: