نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 09:13

کنترل کیفیت 55 جایگاه سوخت در خراسان‌شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی گفت: با هدف تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و ۵۹۶ مورد آزمایشات کیفی از تعداد ۶۱۴ نازل سوخت‌رسان موجود در ۵۵ از جایگاه‌ها و مجاری عرضه انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدرضا احمدنیا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اهمیت کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی اظهار کرد: با هدف تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و ۵۹۶ مورد آزمایشات کیفی از تعداد ۶۱۴ نازل سوخت‌رسان موجود در ۵۵ از جایگاه‌ها و مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی بصورت دوره‌ای و موردی انجام گرفته است.

وی گفت: تعداد دو هزار و ۵۹۶ مورد بازدید کنترل کیفی از جایگاه‌ها و فروشندگی‌های سطح استان بوده است که ۶۱۲ مورد از این بازدیدها در خارج از وقت اداری از ساعت ۱۳ تا پاسی از شب و روزهای تعطیل انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی افزود: بازرسین و کارشناسان این شرکت بصورت مستمر و ۲۴ ساعته، جایگاه‌ها و فروشندگی‌های سوخت استان را خارج از وقت اداری از ساعت ۱۳ تا پاسی از شب و روزهای تعطیل از نظرتطابق با استانداردها مورد بازدید کنترل کیفیت قرار می‌دهند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279551

مهمترین اخبار ایران و جهان: