نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 15:01

امیدآفرینی با نشر خوبی‌ها در جامعه

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امیدآفرینی و ایجاد انرژی مثبت در جامعه را از جمله اهداف نهضت نشر خوبی ها بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست ورزش و جوانان مازندران بر توسعه ورزش همگانی، توجه ویژه به حوزه فرهنگی و جوانان و همچنین گسترش روحیه نشاط تاکید کرد و گفت: تاکید دین مبین اسلام بر توسعه ورزش است و این امر به قدری مهم بوده که اسلام بارها به آن تاکید کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برای توسعه امر ورزش، آرزوی موفقیت برای مدیران ورزش استان را داشت و بیان داشت: نهضت نشر خوبی‌ها یکی از ایده‌هایی است که در حال اجرا بوده و اقدامات خوبی که امیدآفرین است و به دنبال انرژی مثبت و امیدآفرینی در جامعه هستیم.

این مسئول، نهضت نشر خوبی‌ها را رویکرد جدید این سازمان بیان کرد و گفت: این نهضت نشان می‌دهد که تبلیغ فقط مختص قشر خاصی نیست.

وی بیان داشت: اقدامی که خانم سپیده بابایی انجام داد در قالب نهضت نشر خوبی‌های ما بود و تأثیر زیادی در بین جوانان داشت.

حجت الاسلام شریف تبار یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی را نهضت نشر خوبی‌ها بیان کرد و گفت: وقتی پای نهضت به میان می‌آید نشان می‌دهد که این جریان بسیار مهم است و این نهضت فراگیری همه اقشار را نشان می‌دهد اینکه تبلیغ رو مختص یک قشر خاص بدانیم درست نیست نباید در جامعه و فضای پیرامونی نسبت به نشر خوبی‌ها و مسائل بی تفاوت باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بیان داشت: دو سازمان اهداف نزدیک به هم دارند و ما می‌توانیم با هم افزایی و منعقد کردن تفاهم نامه دوطرفه، قدم‌های مثبتی برای جوانان برداریم.

توسعه کارهای فرهنگی در ورزش

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این دیدار، با قدردانی از حضور حجت الاسلام شریف تبار، گفت: با برنامه ریزی های مدون و علمی که انجام داده‌ایم، در تلاش هستیم تا هر چه بیشتر اقدامات فرهنگی ورزشی را در سطح استان توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه نیازمند کمک و حمایت دستگاه‌های فرهنگی هستیم، تاکید کرد: برای این امر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت این سازمان فرهنگی تبلیغی استفاده کنیم.

عالیشان با بیان اینکه، وجدان کاری و انضباط اجتماعی را باید در ورزش ترویج دهیم، افزود: بستر در ورزش فراهم است و نیاز است کارهای فرهنگی در ورزش رونق بیشتری پیدا کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310895

مهمترین اخبار ایران و جهان: