نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 12:42

ارائه 935 خدمت درمان ناباروری در بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد

سرپرست بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد گفت: طی دو ماه نخست امسال ۹۳۵ مراجعه به مرکز درمان ناباروری این بیمارستان انجام گرفته و مراجعان با تعرفه دولتی از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز زهره روهنده، سرپرست بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی دو ماه نخست امسال ۹۳۵ مراجعه به مرکز درمان ناباروری این بیمارستان انجام گرفته و مراجعان با تعرفه دولتی از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: ۶۸۵ نفر از این تعداد از خدمات ویزیت و ۲۳۱ نفر نیز از خدمات سونوگرافی بهره‌مند شده‌اند، همچنین در این بازه زمانی ۵۷ پرونده جدید تشکیل و ۷۲ عمل IO و ۱۶ عمل IUI انجام شده است.

سرپرست بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد افزود: تعداد پانکچر(تخمک‌کشی) انجام شده ۴ مورد و تعداد انتقال جنین IVF طی دو ماه ۱ مورد بوده است.

روهنده با بیان اینکه از زمان راه‌اندازی خدمات ناباروری سطح سه ۹۱۸ مراجعه برای دریافت خدمات داشتیم، یادآوری کرد: ۶۱۴ نفر خدمت ویزیت، ۲۲۵ نفر سونوگرافی، ۳۸ مورد IO و ۱۲ مورد IUI انجام شده است.

وی با بیان اینکه خدمات گسترده‌ای در این مرکز به زوج‌های نابارور ارائه می‌شود، ادامه داد: این خدمات با بهره‌گیری از تجهیزات به روز و مدرن که پیش از این مردم استان برای استفاده از آن متحمل هزینه‌های گزاف می‌شدند، با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

سرپرست بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد خاطرنشان کرد: با تجهیز مرکز ناباروری، آی.وی.اف (IVF) با تعرفه دولتی در این مرکز انجام و خدمات‌دهی به زوج‌های نابارور تسهیل شده است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310707

مهمترین اخبار ایران و جهان: