نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 08:51

انتخاب ۲۴ واحد نانوایی برای پخت نان به صورت شبانه روزی در اهر

اهر- فرماندار شهرستان اهر از انتخاب ۲۴ واحد نانوایی برای پخت نان به صورت شبانه روزی در نقاط پر رفت و آمد و پر جمعیت شهر اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل غنی زاده صبح سه شنبه در جلسه کارگروه ویژه آرد و نان شهرستان اهر گفت: این تعداد نانوایی با افزایش سهمیه از ساعت ۸ صبح الی ساعت ۸ شب اقدام به پخت خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به تعطیلات فصل تابستان و حضور گردشگران و مسافران و همچنین فصل کاری، در نقاط مختلف شهر، ۲۴ واحد نانوایی موظف به پخت نان خواهند بود.

فرماندار شهرستان اهر گفت: با توجه به تأکیدات اخیر استاندار محترم آذربایجان شرقی برای جلوگیری از صف‌های طولانی در نانوایی‌ها، از نانوایی‌ها و ادارات نظارتی انتظار داریم در این امر همکاری‌های لازم را انجام دهند تا شهروندان بتوانند نان مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند.

فرماندار شهرستان اهر گفت: این تعداد نانوایی لازم است ساعات پخت نان که از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ شب می‌باشد، وزن چانه‌ها، کاهش صف‌ها، مسائل بهداشتی و خودداری از عرضه نان به سوپرمارکت‌ها را رعایت کنند.

وی گفت: کارخانه‌های تولید آرد ملزم به صدور حواله فروش هستند و در صورت عدم ارائه حواله فروش جلوی تردد ماشین آلات حمل آرد گرفته خواهد شد.

غنی زاده گفت: برای کنترل بیشتر از این ۲۴ واحد نانوایی منتخب، ۸ اکیپ نظارتی که رؤسای ادارات هستند هر روز از نانوایی‌ها بازدید خواهند کرد که انتظار داریم این اکیپ‌ها بدون اغماض، نانوایی‌های متخلف را با صورتجلسه به دادستانی و تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا به تخلفات آنها رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312195

مهمترین اخبار ایران و جهان: