نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 10:15

پروژه مهر برای بازگشایی مدارس در سال ۱۴۰۲ در آموزش و پرورش فارس کلید خورد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر بازدید میدانی از مدارس درجریان ثبت نام ها تاکید کرد و گفت: در این بازدید ها حتما بر اجرای قوانین تاکید و بر تکریم اولیا توجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد خلیل عسکری در جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۲ استان در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز گفت:ضرورت دارد تاجلسات این ستاد تاشروع سال تحصیلی در سطح اداره کل و ادارات اموزش و پرورش سراسر استان برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمام ادارات داخلی اداره کل و ادارات اموزش و پرورش برنامه های تحولی خود را طراحی و تدوین کنند.

رییس ستاد پروژه مهر ۱۴۰۲ اموزش و پرورش فارس گفت: ضرورت دارد برنامه پروژه مهر بازگشایی مدارس در سال گذشته مرور و ارزیابی و نسبت به توجه به نقاط قوت و رفع نقاط ضعف اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مساله سرویس و پوشاک دانش اموزی به قوت پیگیری شود تا در آستانه سال تحصیلی با کمترین مشکل مواجه شویم.

عسکری بر بازدید میدانی از مدارس درجریان ثبت نام ها تاکید کرد و گفت: در این بازدید ها حتما بر اجرای قوانین تاکید و بر تکریم اولیا توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ارزیابی از فعالیت ها و برنامه های ادارات داخلی اداره کل تاکید کرد و گفت: شاخص ها تدوین و براساس انها تفاهم نامه تدوین و ملاک ارزیابی قرار گیرد.

دبیرستاد پروژه مهر ۱۴۰۲ آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه با تشریح شیوه نامه بازگشایی مدارس گفت: شش کارگروه در این شیوه نامه دیده شده است که یکی از انها کارگروه سازماندهی، بهسازی منابع ، نیروی انسانی ، فضا و تجهیزات است.

فرشید قاسمی گفت:در این کارگروه علاوه بر افرادی از اداره کل اموزش و پرورش فارس، نماینده ای از اداره کل نوسازی مدارس و معاون اموزشی یکی از ادارات اموزش و پرورش نیز عضو این کارگروه هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی از دیگر این کارگروهها است.

کارگروه های تایید صلاحیت ، نظارت و ارزیابی، مردمی سازی و اموزشی_تربیتی و تندرستی از دیگر این کارگروههای بود که قاسمی از انها نام برد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1307295

مهمترین اخبار ایران و جهان: