نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 15:42

احتمال شبانه روزی شدن مرز خسروی در ایام اربعین

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از احتمال شبانه روزی شدن مرز خسروی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از مرز خسروی و حضور در جلسه قرارگاه اربعین فراجا که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: شبانه روزی شدن مرز خسروی از یک سو و وضعیت آب و هوایی بهتر کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌های میزبان زائران اربعین احتمالاً باعث خواهد شد که امسال میزبان زوار بیشتری نسبت به سال‌های قبل باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای اعزام زائران به عتبات عالیات و کربلای معلی برخوردار و همیشه میزبان خوبی برای عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام بوده است.

حاجیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت رویداد فرهنگی مذهبی اربعین تلاش کرده‌ایم همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حسینی باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی‌ها نیز در حال انجام بوده تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت‌تر و بهتری به زوار کربلا ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: همه مسئولان انتظامی کرمانشاه مشتاقانه در حال انجام وظایف محوله برای خدمات رسانی گسترده به زائران اربعین هستند و برای شروع این مراسم معنوی لحظه شماری می‌کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کرمانشاه نیز در این جلسه بیان کرد: خوشبختانه همکاری و هماهنگی خوبی میان مسئولان انتظامی و مرزبانی برای خدمات رسانی به زائران اربعین وجود دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در کرمانشاه انجام گرفته و در حال انجام است، گفت: نیازمندی‌هایی نیز وجود دارد که امیدوارم تأمین شود تا با فراغ بال خدمات لازم به زوار ارائه شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام افتخاری بزرگ و خدمت به زائران آن حضرت هم توقیفی عظیم است که خداوند نصیب زوار و خادمان آنها در مجموعه فراجا و دیگر دستگاه‌های اجرایی کرده است و باید آن را قدر دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1313207

مهمترین اخبار ایران و جهان: