نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 13:48

وعده وحید امیری: بیرانوند به استقلال نمی‌رود!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید علیرضا بیرانوند به تیمی نمی‌رود که قلب هواداران پرسپولیس شکسته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که بحث فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس با این باشگاه و حضورش در استقلال به سوژه اصلی اخبار رسانه‌های ورزشی ایران تبدیل شده است، وحید امیری دیگر بازیکن پرسپولیس نظر دیگری دارد.

امیری که از دوستان نزدیک بیرانوند هم به حساب می‌آید، ظهر امروز دوشنبه با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشت: «با لُرها سرمان می‌رود اما پای عهدمان می‌مانیم. علیرضا هرچقدر هم دلخور باشد محبت هواداران پرسپولیس را فراموش نخواهد کرد.»

این بازیکن پرسپولیس در ادامه بدون نام بردن از مقصد احتمالی بیرانوند و استقلال، نوشت: «علیرضا جایی نمیره که قلب هواداران و عاشقان پرسپولیس شکسته بشه.»

امیری برای این پیام، دو تصویر از مصدومیت بیرانوند را هم منتشر کرده است؛ یکی تصویر مصدومیت این دروازه بان تیم ملی در بازی ایران و انگلیس در جام جهانی قطر و دیگری شکستگی فک در فینال تورنمنت کافا برابر ازبکستان.

وعده وحید امیری: بیرانوند به استقلال نمی‌رود!

مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس هم امروز تاکید کرد که این تیم مشکلات شدید مالی دارد و یکی از دلایل جدایی بیرانوند همین مسئله است: «کاری که علی بیرانوند انجام داده و گره ذهنی که او در آن گیر کرده، واکنشی به این اتفاقات است؛ اینکه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه فوتبال ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرینات پیش فصل را ندارد. تاکید می‌کنم آن هم بعد از کسب دو جام قهرمانی و در شرایطی که امروز باید خودمان را آماده یک فصل رقابتی جدید و تقویت تیم برای یورش به فتح قهرمانی آسیا کنیم. بسیار عجیب است که آن روزهای خوش، جای خود را به این سردرگمی امروز داده است.»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327851

مهمترین اخبار ایران و جهان: