نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 11:40

آمادگی فرودگاه شهید صدوقی برای استقبال از حجاج یزدی

یزد- مدیرکل فرودگاه‌های یزد از آمادگی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد برای استقبال از حجاج با مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال دهقان منشادی، صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی پروازهای برگشت حجاج یزدی که با حضور دست اندرکاران عملیات حج فرودگاه بین المللی یزد در سالن جلسات شهید دانش پرور برگزار شد؛ گفت: تمامی واحدهای خدمات رسان فرودگاه یزد آمادگی لازم را در خصوص ارائه تسهیلات مطلوب به حجاج و مستقبلان دارند.

مدیرکل فرودگاه‌های یزد با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته گفت: این اداره کل با نظارت مستمر بر عملکرد عوامل دست اندرکار حج، بدنبال رفاه و رضایتمندی حجاج است.

وی گفت: سیاستگذاری ما برای استقبال از ورود حجاج بکارگیری نیروهای کارآمد و باتجربه، کاهش زمان ایستایی در گیت های گذرنامه، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده سازی پارکینگ خودروها، افزایش دستگاه‌ها و گیت های نظارتی، افزایش خدمات رفاهی، تسهیل در تردد خودروی زائرین و مستقبلان است.

وی از دیگر برنامه‌ها را جانمایی علائم و تابلوهای راهنما و بنرهای اطلاع رسانی در مسیر دسترسی فرودگاه و ترمینال پروازهای ورودی خارجی، افزایش چرخ دستی‌ها، بروز رسانی امکانات و ظرفیت‌ها، و همچنین آموزش کارکنان نام برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327395

مهمترین اخبار ایران و جهان: