نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 13:04

طرح امنیت محله محور در ۱۱ نقطه شهر اراک اجرا شد

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: طرح امنیت محله محور با هدف رسیدگی به مطالبات مردم در پیشگیری از سرقت، کاهش جرایم و ارتقای امنیت اجتماعی در ۱۱ نقطه از شهرستان اراک اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا معیریان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از پلیس، برخورد با جرایم مختلف به ویژه سرقت و مواد مخدر می‌باشد، روز گذشته، با بسیج تمامی یگان‌های انتظامی، طرح امنیت محله محور با اولویت محله‌های آسیب زا با بکارگیری ۹ تیم عملیاتی در ۱۱ محله از مناطق مختلف شناسایی شده در شهرستان اراک اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضائی با ورود به پاتوق معتادین که سوابق کیفری متعدد در امر سرقت و مصرف مواد مخدر داشته و باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شده بودند، تعداد ۹ نفر معتاد متجاهر و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در همین راستا با تلاش انجام شده یک نفر سارق دستگیر و به ۱۱ فقره انواع سرقت در شهرستان اراک اعتراف کرد.

سرهنگ معیریان در پایان با اشاره به اینکه تعداد ۱۵ دستگاه انواع وسائط نقلیه خودرویی و موتوری متخلف و مزاحم نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از همکاری شهروندان با پلیس قدردانی و از آنان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در حوزه امنیتی را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327751

مهمترین اخبار ایران و جهان: