نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 23:26

لیگ‌ تکواندوی آقایان البرز در نیمه مرداد ماه آغاز می‌شود

کرج- لیگ‌ تکواندوی آقایان البرز با اعلام آمادگی و ثبت نام تیم‌ها در نیمه مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام سازمان لیگ آقایان لیگ‌های خردسالان، نونهالان، پومسه و هان مادانگ در بخش آقایان از نیمه دوم مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

با توجه به مصوبه کمیته فنی و ارزیابی‌های صورت گرفته لیگ‌های خردسالان و نونهالان در دو رده کمربندی سبز، آبی و قرمز، مشکی به صورت تیمی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مقرر شده است تا در هر رده سنی و کمربندی صرفاً ۱۲ تیم حضور داشته باشند و اولویت با آن دسته از تیم‌هایی خواهد بود که زودتر نسبت به اعلام آمادگی و تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

سازمان لیگ روزهای ۱۸ الی ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از ساعات ۱۴ الی ۱۶ جهت دریافت اعلام آمادگی و مدارک تیم‌ها و متقاضیان شرکت در لیگ در دفتر هیأت مستقر می‌باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام تیم‌ها به ترتیب ذیل است:

ارائه مجوز باشگاه صادره از سوی اداره کل ورزش و جوانان، معرفی نامه از هیأت شهرستان مربوطه، پرداخت هزینه ثبت نام و تسویه مالی، تکمیل فرم معرفی نامه اعضا، تکمیل و ارائه آلبوم تیم، مدارک بازیکنان، تکمیل فرم ج هیئت، دو قطعه عکس ۳.۴، بیمه ورزشی سال جاری.

با توجه به اعلام سازمان لیگ هر تیم مجاز به ثبت نام ۲۰ بازیکن است و رقابت‌ها طی چهار هفته برگزار خواهد شد.

ضمناً حضور تیم از دیگر استان‌ها نیز در لیگ استان مجاز می‌باشد و تیم‌های استان و دیگر شهرستان‌ها صرفاً باید از بازیکنان بومی خود استفاده نمایند.

مدارک و شرایط اعلام شده برای کلیه تیم‌ها و لیگ‌های پومسه، هان مادانگ و کیوروگی واحد بوده و شرایط اختصاصی مربوط به هر لیگ در بخش نامه صادره از سوی سازمان لیگ اعلام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1348007

مهمترین اخبار ایران و جهان: