نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 10:06

گشایش در کار امت و رفع مشکلات مسکن از نمادهای انقلابی‌گری است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز انقلابی‌گری به عمل است و گشایش در کار مردم یک عمل انقلابی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان این شهرستان، ضمن تبریک عید سعید قربان و سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: امروز اولین روز از دهه امامت و ولایت است، عید غدیر را در پیش داریم و این روز مکمل عید فطر و قربان است.

وی خاطرنشان کرد: محبت به خاندان پیامبر(ص) و ولایت باطنی و ظاهری ائمه اطهار علیهم‌السلام در نزد امت اسلامی حکایت از جایگاه رفیع ائمه علیهم‌السلام دارد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه عید غدیرخم مربوط به همه امت اسلامی است، افزود: از فرصت دهه امامت و ولایت باید استفاده کرده و به تثبیت اعتقادات شیعه پرداخت.

شاهرخی بیان داشت: سخنوران و اهل قلم از فرصت این دهه برای روشنگری در مقابل تهاجم فرهنگی که به سمت اصول اعتقادات اسلامی و شیعه به وجود آمده، استفاده لازم را ببرند.

وی روز غدیر را روز جشن همه مسلمانان دانست و افزود: مردم امسال همچون سال‌های گذشته پای کار آمده تا جشنی ماندگار با شئونات اسلامی در سراسر استان برپا کنند.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: کسی که در میان شیعیان امیرالمومنین علی(ع)  ایجاد گشایش و شادی نماید، قطعا در دنیا و آخرت در کارش گشایش می‌شود.

شاهرخی، کمک در جهت اجاره، تعمیر و خریداری مسکن را کاری ماندگار عنوان و تصریح کرد: موضوع مسکن این روزها سختی و رنج‌های فراوانی را برای مردم ایجاد کرده و انجام کارهایی در جهت رفع مشکلات مسکن، لبخند رضایت امام زمان(عج) و ائمه اطهار علیهم‌السلام را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: هر کس در هر حد و توان در جشن دهه ولایت ورود کرده و در مواسات و احسان از یکدیگر سبقت بگیرند.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: امروز انقلابی‌گری به عمل است و گشایش در کار مردم یک عمل انقلابی محسوب می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317195

مهمترین اخبار ایران و جهان: