نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 10:10

سیستان وبلوچستان با وحدت و همدلی توسعه می یابد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: استان را باید با وحدت و همدلی توسعه دهیم و با این شیوه توطئه های مخرب دشمن را از بین ببریم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل روابط عمومی استانداری، رضا شریفی در نشست با فعالان احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب استان گفت: وحدت و همدلی لازمه پیشرفت و توسعه هر جامعه ای است و برای پیشرفت و توسعه استان باید همه همدل باشیم و برای رسیدن به این هدف قدم برداریم.

 وی افزود: معاندین نظام امروز بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می‌کنند و تلاش خود را به کار گرفتند تا بین مسلمانان اختلاف بیندازد و بر روی موضوع اختلاف افکنی سرمایه گذاری می کنند لذا در چنین شرایطی نباید تحت تاثیر توطئه های دشمنان قرار گیریم و بلکه باید بر روی نقاط اشتراک همدیگر تکیه کنیم و دشمنان را ناکام بگذاریم. 

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: وحدت و همدلی و اتحاد علاوه بر دفع خطر از سوی دشمن پیشرفت و توسعه و خدمت رسانی بی‌وقفه به مردم را به دنبال دارد.

 وی با اشاره به برخی از انتقاد ها اظهار داشت: انتقاد در جای خودش درست و سازنده است و حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه برای این امر چارچوبی را مشخص کرده و از جایگاه با اهمیتی برخوردار است اما قطعاً باید این اصول و چارچوب را رعایت کنیم و انتقاد در جای درست خودش مطرح شود.

 شریفی با تاکید بر جهاد خدمت در راستای امید آفرینی به مردم گفت: باید با خدمت صادقانه به دنبال امیدوار کردن مردم باشیم و کمترین وظیفه مسئولین در قبال مردم به عنوان ولی نعمت، خدمت صادقانه و بی منت با روحیه جهادی است.

 وی در ادامه استفاده از ظرفیت های اجتماعی و ظرفیت نخبگان برای خدمت بهتر به مردم و کاهش هزینه ها را مهم عنوان کرد و گفت: مسئولان باید با نشست و ارتباط با نخبگان در بخش‌های مختلف از این ظرفیت برای کیفیت بخشیدن به طرح‌ها و کاستن از هزینه ها و رفع موانع استفاده کنند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303451

مهمترین اخبار ایران و جهان: