نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 11:56

کشف 3 محموله بزرگ موادمخدر توسط نیروهای انتظامی کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی چند روز گذشته محموله 3 تن و 710 گرمی مرفین، محموله یک تن و 500 کیلو گرمی تریاک و محموله 18 کیلویی شیشه، مرفین و هروئین توسط نیروهای انتظامی استان کرمان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار ناصر فرشید صبح امروز در آیین آغاز برگزاری بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اظهار داشت: همکارانم در نیروی انتظامی استان کرمان تعامل بسیار خوبی در ماموریت‌ها دارند.

وی بیان داشت: ماموریت‌های پلیس متعدد است و به فرموده مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی تنها سازمانی‌ست که بیشترین ارتباط را با مردم دارد. فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: تعامل بسیار خوبی در مجموعه‌های مختلف استان کرمان ازجمله اعضای شورای تامین وجود دارد و روحیه همراهی، تعاملی، خیرخواهی و حمایت‌ها را در ماموریت‌ها داریم و قدردان این امر هستیم.

فرشید ابراز داشت: امیدواریم به عنوان یک سرباز بتوانیم، سرباز خوب ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم و در اجرای ماموریت‌ها با توجه به مسؤولیت‌مان اعلام کرده‌ایم، خدمتگذار مردم هستیم و جان‌مان در کف دست‌مان است.

وی تصریح کرد: ۵۲ شهید انتظامی در سال‌جاری برای امنیت و آرامش مردم جان‌شان را فدا کرده‌اند و در چند روز گذشته محموله ۳ تن و ۷۱۰ گرمی مرفین را کشف کردیم که در سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: طی دو روز گذشته نیز یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم تریاک و در یک درگیری در مناطق جنوبی استان کرمان طی روز گذشته نیز ۴۰۰ کیلو تریاک و همچنین یک محموله ۱۸ کیلویی شیشه، مرفین و هروئین کشف شد که امیدواریم قدم‌های خوبی برای آرامش جامعه و خدمت به مردم باشد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549907

مهمترین اخبار ایران و جهان: