نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 20:01

نبرد مردم غزه با صهیونیست‌ها نبردی بین حق و باطل است

فرماندار نیشابور گفت: نبرد مردم غزه با صهیونیست‌ها نبردی بین حق و باطل است و پیروزی غزه و فلسطین به نفع کشورهای عربی منطقه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مهدی دونده امروز در مراسم ۱۳ آبان راهپیمایی دشمن‌ستیز و باشکوه دانش‌آموزان و مردم نیشابور، اظهار کرد: در تاریخ هر ملت و هر کشوری فراز و نشیب‌هایی وجود دارد که یادآور خاطرات تلخ و شیرین است. همانند امروز ۱۳ آبان که یادآور رشادت نوجوانان ماست.

فرماندار نیشابور با ذکر این نکته که امروز، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار و شکست هیمنه دشمن است، افزود: امروز یادآور تبعید امام خمینی(ره) در اعتراض به قانون ننگین کاپیتولاسیون و روز تسخیر سفارت آمریکا در سال ۵۷ به دست دانشجویان پیروان خط امام خمینی(ره) است.

 

وی ابراز کرد: عده‌ای دشمنی آمریکا را پیامد تسخیر سفارت کشورش در سال ۵۷ در چنین روزی می‌دانند در حالیکه دشمنی آمریکا با کشور ما ریشه در گذشته دارد و ریشه در کودتای ۱۳۳۲ دارد. چرا که آمریکایی‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم به دنبال تامین منافعشان در ایران بودند. همچنان که صهیونیست‌ها در فلسطین به دنبال اشغال کامل فلسطین هستند.

دونده عنوان کرد: بیش از ۲۰ سال است درگیری‌ها در نواز غزه ادامه دارد زیرا صهیونیست‌ها به بهانه‌های مختلف به دنبال اشغال و تامین منافعشان در فلسطین هستند. از این رو در یک ماه اخیر نزدیک به ۹۰۰۰ هزار نفر را در غزه به شهادت رساندند و باِلغ بر ۲۲ هزار نفر نظامی و غیرنظامی را در غزه مجروح کردند.

 

فرماندار نیشابور با تاکید بر این موضوع که نبرد بین مردم مظلوم غزه و صهیونیست‌ها نبردی بین حق و باطل و بین ایمان و استکبار است، تشریح کرد: پیروزی عزه و فلسطین به نفع کشورهای عربی منطقه است بنابراین برخی از کشورهای مسلمانی که تا کنون نسبت به نبرد غزه، سکوت کردند باید واکنش نشان دهند و با مردم مظلوم غزه همدردی کنند و نسبت به فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها واکنش نشان‌ دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561207

مهمترین اخبار ایران و جهان: