نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 13:25

مأموریت هر پایگاه مقاومت بسیج تحقق محله اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پایگاه‌های مقاومت محلات در واقع یک سپاه به اندازه محله است که همه مأموریت‌های سپاه در این پایگاه‌های مقاومت در حد آن محله اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نمایشگاه «پایگاه‌های اسوه» با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان، مدیران استانی، بسیجیان و استقبال مردم در محل نمایشگاه های بین المللی پارک شاهد کرمانشاه افتتاح شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت محلات در واقع یک سپاه به اندازه محله است که همه مأموریت‌های سپاه در این پایگاه‌های مقاومت در حد آن محله اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: ایجاد نظام تربیتی در طراز انقلاب در محلات یکی از کارهای بسیار مهمی است که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری است و در گام دوم انقلاب هم آمده است.

ریحانی مأموریت‌هایی هم‌مانند تربیتی، آموزشی، امنیتی، سازندگی و... را در قالب فعالیت‌های ارزشمند پایگاه‌های محلات برای تحقق محله اسلامی عنوان کرد و گفت: گروه‌ جهادی این پایگاه‌ها مربوط به زیرساخت، عمران، فرهنگی، آموزش و... است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت محلات باید تمامی مشکلات محله را احصا و شناسایی کند و برای رفع آن گروه‌های جهادی پای کار بیایند.در دوران کرونا شاهد فعالیت این پایگاه‌ها بودیم که با شناسایی بیماران در محلات کمک‌رسان بودند.

 

ریحانی با اشاره به برپایی نمایشگاه «پایگاه‌های اسوه» در کرمانشاه، گفت: پایگاه‌های اسوه، پایگاه‌های هستند که در سطح شهرستان و استان به لحاظ کمی و کیفی برتر بوده و از بین این پایگاه‌ها هم پایگاه‌های برتر برای شرکت در پایگاه‌های اسوه تهران انتخاب خواهند شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579907

مهمترین اخبار ایران و جهان: