نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 15:26

۲۱ طرح عمرانی در روستاهای بوشهر افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از افتتاح ۲۱ طرح عمران روستایی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد ریال در هفته بسیج خبر داد.

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فارس، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت:  به مناسبت هفته  بسیج 21 طرح عمرانی  با اعتبار 158 میلیارد ریال در سطح روستاهای استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح ها شامل آسفالت معابر، پیاده رو سازی، کانال دفع آب های سطحی، بهسازی معابر، دیوار حفاظتی ، چمن مصنوعی مینی فوتبال و دیوار ساحلی است که در روستاهای شهرستان های استان افتتاح می شود.

مقدم ادامه داد: اعتبار این طرح ها از محل  اعتبارات داخلی بنیاد مسکن،شرکت ملی نفت ایران، تملک دارایی و فیر رایگان است.

وی از افتتاح 500 واحد مسکن روستایی با اعتبار هزار میلیارد ریال در هفته بسیج خبر داد و افزود: این طرح ها از محل  تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در تمامی روستاهای استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد:  براساس تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد مستضعفان 50 میلیون تومان کمک بلاعوض  و 2 تن میله گرد و 10 تن سیمان جهت ساخت این واحد های مسکونی به اقشار کم درآمدی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز 100 میلیون تومان کمک بلاعوض جهت احداث مسکن پرداخت می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580095

مهمترین اخبار ایران و جهان: