نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 22:10

بیرانوند: حتی به شوخی هم به کنعانی نگفتیم این چه کاری بود که کردی!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جان 2 بچه‌ام اگر خبری به گوش ما رسیده که مثلا مجوز خودرو باطل شده، ما به شوخی هم نگفتیم که حسین چه کار کردی.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر گفت: به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی سختی بود. به تیم شمس آذر قزوین تبریک می‌گویم که واقعاً نشان داد، غول‌کُش است. تیم‌های بزرگی را شکست داده و امتیاز گرفته است. همه بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند، مخصوصاً اینکه 10 نفره هم شدیم. برد این مسابقه خیلی به ما کمک می‌کند در ادامه راه. دیدید بچه‌ها 10 نفره در چنین بازی سنگینی مقابل تیمی که 9 بازی نباخته بود، این برد ارزشمند است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که چند ساعت عجیب و غریب را تجربه کرده، مخصوصاً بازیکنان ملی پوش پرسپولیس که علیرضا بیرانوند بر سر ابطال مجوز حواله خودرو با حسین کنعانی زادگان درگیر شده، گفت: حسین کنعانی را هم بچه‌های تیم ملی و هم بچه‌های پرسپولیس دوست دارند. به جان 2 بچه‌ام اگر خبری به گوش ما رسیده که مثلا مجوز خودرو باطل شده، ما به شوخی هم نگفتیم که حسین چه کار کردی. اصلاً من به بازیکن تیم خودم که می‌دانم، می‌خواهم یک سال در کنار او بازی کنم، بی‌احترامی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: تمام اتفاقاتی که برای بچه‌ها رخ داده، با مجوز دولت بوده و هیچ کار خلافی انجام ندادند. دیوان یک رای صادر کرده که به آن احترام می‌گذاریم و چون حقوقی است، ما نمیی‌توانیم حقوقی صحبت کنیم. به نظرم حقوقی فدراسیون می‌تواند به جای بازیکنان صحبت کند.

بیرانوند گفت: بچه‌های تیم ملی با پول خودشان تمام هزینه‌های ماشین را پرداخت کردند. پول گمرکی را هم دادند. چون حقوقی است نمی‌توانم صحبت کنم و مطمئناً فدراسیون به دنبال آن است که پیش از جام ملت‌ها که بسیار حساس هم است، این موضوع حل شود. امیدوارم این اتفاقی که برای بازیکنان تیم ملی رخ داده، برای دیگر ورزش‌ها نیز رخ بدهد. 

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614895

مهمترین اخبار ایران و جهان: