نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 19:00

خدمت‌رسانی در سنندج ویترین و نمایشگاه خدمات نظام در کردستان است

استاندار کردستان گفت: خدمت‌رسانی و خدمت گذاری در مرکز استان به ویژه در حوزه مدیریت شهری ویترین و نمایشگاه خدمات نظام در کل استان بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم افتتاحیه پروژه تعریض پل قشلاق سنندج اظهار کرد: خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری در مرکز استان به ویژه در حوزه مدیریت شهری ویترین و نمایشگاه خدمات نظام در کل استان است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: خوشبختانه با همدلی و رویکرد تعاملی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد شهرداری سنندج در حال ارائه خدمات بسیار خوب و چشمگیری در سطح شهر است.

وی افزود: نتیجه و خروجی تعامل بین شورا و شهرداری و نظارت خوب معاونت عمرانی استانداری موجب انجام اقدامات بسیار خوب و اجرای پروژه‌های متعدد در سنندج شده است که هر از چندگاهی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: امروز پروژه تعریض پل قشلاق به عنوان یکی از ضرورت‌ها در شهر سنندج که سال گذشته کلنگ‌زنی شد به بهره‌برداری رسید و تقدیم مردم شد.

وی رویکرد مدیریت شهری سنندج را بسیار خوب و موثر خواند و افزود:  شهر سنندج با توپوگرافی خاص فرصت‌هایی در اداوار مختلف از دست داده و با مشکلات اعتباری و درآمدی هنوز راه‌های نرفته زیادی دارد.

وی اذعان کرد: توسعه و تعالی و خدمات در سطح شهر و مدیریت شهری سنندج می‌تواند نمایانگر خدمات در کل استان و ویترین خدمات نظام در استان باشد و از اهمیت زیادی برخوردار است.

زارعی‌کوشا گفت: کارهای خوبی در حوزه‌های مختلف زیربنایی و روبنایی انجام شده و ظرف هفته‌های آینده نیز شاهد بهره‌برداری از تعدادی از این پروژه‌ها خواهیم بود.

استاندار کردستان عنوان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری در مدیریت شهر طراحی و ظرفیت‌سازی‌های خوبی صورت گرفته است امیدواریم در یکی دو ماه آینده با برگزاری یک همایش خوب و دعوت از سرمایه‌گذاران گامی در مسیر توسعه همه جانبه در مرکز استان باشیم.

وی افزود: از ادوار گذشته کارهای بر زمین مانده زیادی وجود دارد که باید خود را به نقطه‌ای برسانیم که درآمد شهرداری و تعالی خدمات برابر باشد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584295

مهمترین اخبار ایران و جهان: