نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 14:26

نخستین جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده در قم برگزار می‌شود

نخستین جشنواره جایزه استانی شهید محسن فخری زاده با هدف معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در موضوع دولت الکترونیک و هوشمندسازی در استان قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، میثم سلطانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی خبری عنوان کرد: اولین جشنواره جایزه استانی شهید محسن فخری زاده، به همت و پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم برگزار می شود.

وی افزود: موضوع این جشنواره دولت الکترونیک و هوشمند سازی است زیرا یکی از شاخصه های ارزیابی ادارات، اجرای طرح دولت الکترونیک و جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده است که به موضوع توسعه این حوزه در ادارات می پردازد.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قم بیان کرد: این جایزه به سه دستگاه برتری که در سه مرحله ارزیابی توسط استانداری قم، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه قم، امتیازات لازم را کسب کرده اند تعلق می‌گیرد.

وی گفت: این جشنواره در روز هشتم آذرماه امسال، یک روز پس از سالگرد شهادت این شهید بزرگوار و فرزانه در استانداری قم برگزار می‌شود.

سلطانی در پایان اظهار کرد: در این مراسم که با حضور مدیران فناوری اطلاعات دستگاه های استان برگزار می شود ضمن تقدیر از این سه دستگاه، همفکری و تبادل تجربه بین فعالان این عرصه نیز صورت می‌گیرد.

پایان پیام/78033

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585107

مهمترین اخبار ایران و جهان: