نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 13:09

ارائه ۶۹۸ نفر ساعت آموزش به مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی ایلام

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی استان، ۶۹۸ نفر ساعت آموزش دریافت کرده‌اند.

هادی دوست محمدی سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام، ظهر دوشنبه ۱۳ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بر اساس تقویم آموزشی اداره کل استاندارد مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان، ۶۹۸ نفر ساعت آموزش دریافت کرده اند. 

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده یک هزار و ۹۱۲ نفر ساعت آموزش برای کارکنان و مدیران و ۹۹۶ نفر ساعت آموزش برون سازمانی توسط این اداره کل برگزار شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام با بیان اینکه اکثر دوره های آموزشی به صورت حضوری برگزار شده است، ادامه داد: این دوره ها مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان را با روزآمدترین و جدیدترین مسائل علمی مرتبط با حوزه کاری خود آشنا می کند.

این مقام مسئول با اشاره به تأکید ریاست محترم سازمان ملی استاندارد مبنی بر تحولی کردن استاندارد در دولت سیزدهم در حوزه خدمات، تصریح کرد: این آموزش ها به کارشناسان ما برای انجام بهتر وظایف کمک می کند و موجب نظارت بیشتر آنها بر امور محوله می شود.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593451

مهمترین اخبار ایران و جهان: