نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 18:47

بازگشت به کار ۱۳ هزار کارگر در خوزستان

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: ۱۳ هزار و ۳۷۰ کارگر با ورود دستگاه قضای استان با رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به کار برگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و رفع موانع واحد‌های تولیدی و شرکت‌ها، کمک به توسعه اقتصادی و اشتغال در سطح استان، در این هفته پنجمین جلسه اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خوزستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان در ابتدای این هفته نیز موانع و مشکلات سه واحد تولیدی پروژه احداث نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی سیکل ترکیبی تولید برق فولاد خوزستان، نیروگاه گازی ۵.۷ مگاواتی تولید برق سبحان رجحان و شرکت عمران مکران پاد بررسی و جهت جمع‌بندی و نظریه کارشناسی به کمیته‌های تخصصی ارجاع شده است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ۱۱۸ جلسه فرعی و ۵ جلسه اصلی برگزار که حاصل آن ۱۷۰ مصوبه بوده است.

دهقانی عنوان کرد: با اجرای این مصوبات ۱۳ هزارو ۳۷۰ کارگر در واحد‌های تولیدی از بیکاری آنان جلوگیری یا اعاده به‌کار شده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593895

مهمترین اخبار ایران و جهان: