نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 11:57

هدیه ویژه نیروهای اورژانس چه بود؟

رئیس اورژانس کشور از سفر دو روزه نیروهای اورژانس به عتبات عالیات بعد از راهپیمایی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، جعفر معیادفر، رئیس اورژانس کشور درباره سفر نیروهای اورژانس کشور به عتبات عالیات بعد از برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: بعد از راهپیمایی اربعین اولین نشست رؤسای اورژانس کشور در مهران بزرگترین مرز خروجی کشور برای مراسم اربعین برگزار شد. در این جلسه هم اقداماتی که در اربعین گذشته انجام شده است مرور شد و همچنین برنامه‌هایی که برای سال بعد و مراسم راهپیمایی اربعین در نظر گرفته‌ایم بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین برای قدردانی از زحمات همکاران مان در سراسر کشور که به واسطه مسؤولیتی که برعهده داشتند و افرادی که در مرزها مستقر بودند و به زائران خدمات ارائه می‌دادند، نتوانستند از زیارت عتبات بهره‌مند شوند و همچنین سایر دانشگاه‌ها که پشتیبانی کننده مرزهای هشت گانه کشور بودند، بعد از برگزاری این همایش یک سفر دو روزه به عتبات عالیات نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین داشتیم.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به برگزیدگان المپیاد کشوری که در مشهد برگزار شد، تصریح کرد: همچنین از عزیزانی که در نهمین المپیاد کشوری نفرات برتر شدند در این سفر حضور داشتند و این سفر به عنوان هدیه به آن‌ها تقدیم شد.

معیادفر تاکید کرد: امیدواریم که خداوند کمک کند تا خدمت‌گذار خوبی برای مردم و به ویژه زائران امام حسین و به ویژه در مراسم باشکوه اربعین باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593351

مهمترین اخبار ایران و جهان: