نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 08:40

نتایج دهمین انتخابات هیئت مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌غربی مشخص شد

رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های این استان با مشارکت ۱۵۹ نفر از ۱۸۸ عضو اصلی، به صورت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خدیجه رستمی نژاد رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به نتایج دهمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های این استان اظهار داشت: این دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌غربی در سلامت کامل و با حضور ١۵٩ نفر از ١٨٨ عضو اصلی و مشارکت ٨۴/۶ درصدی به صورت الکترونیکی برگزار شد. 

 وی افزود: در بخش مدیران مسئول آقایان یوسف پیربوداقی و حامد قدرتی احمدآباد با ١٠٧ و ٨٢ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم طاهره زینالی با ٣۶ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند. 

 رستمی نژاد تصریح کرد: در بخش نماینده روزنامه نگاران و خبرنگاران آقایان اکبر بابایی، عبدالسلام معروفی و وحید اوراز به ترتیب با ١١٣،  ٨٩ رای و ٧۶ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب گردیدند و همچنین آقایان صابر چهره‌قانی منتظر و امیر ایزد دوست با ۴۵ و ٣۴ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. 

وی ادامه داد: در بخش نمایندگی روزنامه‌های سراسری، آقایان رضا ایمانپور یوردشاهی با ٧٩ رای به عنوان عضو اصلی و موسی محمدجعفری با ٣۴ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند. 

رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در بخش نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، آقایان سینا میرزا محمدی با ٧۶ رای به عنوان عضو اصلی و کاظم کاظمی کوک تپه با ۵٠ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب گردیدند. 

وی اضافه کرد: بر اساس مواد اساسنامه دوره فعالیت هیات مدیره خانه های مطبوعات و رسانه‌ها بمدت ٣ سال می‌باشد که این افراد موفق به رای اعتماد اعضا شدند.

رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در بخش بازرسان، خانم‌ها لعیا نورانی و شیرین شریفی با ١٠۴ و ۶۴ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم بیتا اختیاری با ۵٣ رای به عنوان عضو علی‌البدل به مدت یکسال انتخاب شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610095

مهمترین اخبار ایران و جهان: