نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 13:21

کشف 2200 لیتر سوخت در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات ازتوقیف2 دستگاه خودروی شوتی و کشف 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قاینات، سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه سواری پژو۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

دستگیری سارق ساختمان ناتمام

 سرهنگ زال بیکی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت. 

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ سعدی شهرستان قاین با انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیاتی موفق  متهم را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به ۲ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره سطح شهر اعتراف که  متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610495

مهمترین اخبار ایران و جهان: