نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 03:46

شمسایی:‌ محل برگزاری بازی با روسیه هنوز مشخص نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: محل برگزاری بازی مقابل روسیه هنوز مشخص نیست و این موضوع برعهده فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال است.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخاب مسلم اولادقباد به عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا 2023 اظهار داشت: در ابتدا به خانواده بزرگ فوتسال ایران که یک بازیکن در بالاترین سطح فوتسال آسیا قرار می‌گیرد تبریک می‌گویم و به گفته خود اولادقباد به حق، این تلاشِ تمامی بازیکنان تیم ملی است که من توانسته‌ام به عنوان برترین آسیا انتخاب شوم و در مجموع حاصل تلاش همه بازیکنان است و خوشحالم که وی توانسته این عنوان را به دست آورد و در ادامه برایش آرزوی موفقیت و بهترین‌ها را دارم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: من به همراه کادر فنی‌‌ام تمام بازی‌های لیگ را زیر نظر دارم و در حال حاضر منتظر بازی با روسیه هستیم و قرار است جلسه‌ای با حضور اعضای کادر فنی داشته باشیم که شرایط لیگ را بررسی کنیم و به یک جمع‌بندی کلی برسیم و همچنین قرار است جلسه‌ای با کریمی سرپرست تیم ملی و اصولی رئیس کمیته فوتسال داشته باشیم که در صورت نیاز قبل از بازی با روسیه اردویی برگزار کنیم.

شمسایی عنوان کرد: بازی با روسیه در 27 و 29 آذر قرار است برگزار شود اما هنوز محل برگزاری آن مشخص نیست که در لار یا تهران و یا ... باشد؛ تصمیم‌گیری این موضوع برعهده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال خواهد بود. ما سرباز تیم ملی هستیم و انجام وظیفه می‌کنیم. 

وی گفت: ما مثل گذشته همچنان بازی‌های لیگ را زیر نظر خواهیم داشت به خصوص در این دو هفته پایانی مانده به نیم‌فصل که بازی‌های مهمی برگزار می‌شود؛ همیشه گفته‌ام ما به اندازه تلاش و ظرفیت و تفکر خودمان بازیکن انتخاب می‌کنیم و هر کسی که بتواند کمکی به تیم ملی کند را دعوت خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557195

مهمترین اخبار ایران و جهان: