نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 12:43

دشمن در تلاش است تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان درحال تلاش برای ایجاد ناامیدی در جامعه هستند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند و درصورتی که به این هدف دست پیدا کنند از آن علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهند کرد بنابراین جذب مشارکت مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به مظلومیت مردم غزه و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه این مردم، گفت: امروز موضوع فلسطین و غزه به اولویت اول جهان اسلام تبدیل شده است، رژیم غاصب صهیونیستی مردم غزه را از انواع امکانات محروم و با ایجاد خرابی‌های فراوان مردم را آواره کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم فلسطین تا کنون بر سر اهداف و آرمان‌های خود ایستادگی کرده‌اند و از این پس نیز مقاومت می‌کنند اما موضوع اساسی این است که باید حمایت‌های جهان اسلام از این مردم مظلوم افزایش پیدا کند و این حمایت‌ها نیز به خوبی منعکس شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با جنایاتی که در فلسطین و غزه مرتکب می‌شود تنها پایان خود را نزدیک می‌کند چرا که مردم جهان به حقیقت باطن این رژیم کودک‌کش پی می‌برند و امیدواریم به زودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

نکونام با اشاره به برگزاری میز خدمت دستگاه‌ها در نمازهای جمعه شهرکرد، عنوان کرد: ارتباط مردم و مسؤولان در این ایام ارتقا پیدا کرده و این موضوع موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود همچنین چنین اقداماتی موجب می‌شود مردم مسؤولان را خدمت‌گذاران حقیقی خود بدانند و این از جمله ضرورت‌های نظام جمهوری اسلامی است، در واقع ایجاد امید در جامعه با شعار محقق نخواهد شد بلکه لازم است ارتباط مردم و مسؤولان روز به روز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برخی مردم از راه‌های دور برای دیدار با مسؤولان در میز خدمت نمازهای جمعه حاضر می‌شوند، اضافه کرد: بنابراین باید این موضوع همچنان ادامه پیدا کند تا مردم بتوانند از این طریق مشکلات خود را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همگی ما به انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل(ره) مدیون هستیم و باید این دین را ادا کنیم چرا که در روز قیامت باید پاسخگو باشیم، امروز با وجود تمامی مشکلات مردم در حال ایستادگی و مقاومت هستند بنابراین باید تمامی تلاش خود را به کار بگیریم و به این مردم خدمت کنیم.

وی یادآور شد: دشمنان در حال تلاش برای ایجاد ناامیدی در جامعه هستند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند و در صورتی که به این هدف دست پیدا کنند از آن علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهند کرد بنابراین جذب مشارکت مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای این منظور باید از امیدآفرینی در جامعه استفاده شود.

نکونام خاطرنشان کرد: مسؤولان باید همواره تقوا پیشه کرده و بدون خستگی و پُرقدرت حرکت کنند چرا که تمام رستگاری برای افرادی است که در برابر هوای نفسانی خود ایستادگی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557595

مهمترین اخبار ایران و جهان: