نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 16:20

تفاهم نامه سه جانبه برای آبرسانی به ۹۴ روستای هرمزگان امضاء شد

تفاهم نامه سه جانبه آب رسانی به ۹۴ روستای هرمزگان بین استانداری هرمزگان، وآب و فاضلاب هرمزگان و بنیاد نیکوکاری اکبر ابراهیمی در همایش مرد میدان در روستای درپهن امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان هرمزگان، در همایش مرد میدان در دهستان درپهن از توابع شهرستان میناب، مجتمع آبرسانی به سه روستای این دهستان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 

این همایش که با حضور استاندار هرمزگان، اکبر ابراهیمی پدر آب ایران، سردار اباذر سالاری فرمانده امام سجاد و مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان بر گزار شد تفاهم نامه آبرسانی به ۹۴ روستای هرمزگان امضاء شد. 

 

اعتبار این پروژه در مجموع ۲۵ میلیارد تومان است که طبق تفاهم نامه امضاء شده چهار ماهه به سر انجام می رسد. 

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این همایش گفت: این اتفاق، اتفاق مبارکی است که سه مجموعه دست به دست هم داده اند تا این کار بزرگ انجام شود. 

 

وی با بیان اینکه بیشتر این کار بر دوش قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد است عنوان کرد: سپاه امام سجاد همانطور که در همه صحنه ها فعال ودر کنار مردم بوده است، در توسعه و آبرسانی نیز در کنار مردم و توسعه مناطق کم برخوردار  بوده است. 

استاندار هرمزگان تصریح کرد: منطقه درپهن یکی از مناطق  از ارکان نظام است که امیدوار هستیم با مشارکت گام جدیدا برای حل مشکلات برداریم. 

 

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: در این سه سالی که که در استان هرمزگان در خدمت اقای ابراهیمی بوده ایم۲۲۶ پروژه در استان کلید خورده است. 

سالاری عنوان کرد: ۳۲٠٠متر مکعب گنجایش مخازنی بود  که در این ایام ساخته شد. 

وی با بیان اینکه ابراهیمی زندگی خود را وقف کار خیر کرده است خاطر نشان کرد: در طول این سالها در ساخت هفت باب مدرسه نیز  مشارکت داشته است. 

 

به گزارش فارس در پایان این همایش از اکبر ابراهیمی پدر آب ایران به واسطه انجام  کارهای خیر خواهانه در استان هرمزگان تجلیل شد. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543607

مهمترین اخبار ایران و جهان: