نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 10:56

سکوت مجامع حقوق بشری مظلومیت فلسطین را دوچندان کرده

مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: سکوت خفت بار مجامع بین المللی و حقوق بشری در مقابل بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز فرهنگی، مظلومیت فلسطین را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام جعفر صمدی مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اجتماع مردم بندرعباس اظهار کرد: اجتماع و هماهنگی میان مستکبرین عالم و تجهیز کفار علیه مقاومت اسلامی در غزه، یادآور جنگ احزاب است که بنیان کفر را ریشه کن خواهد کرد.

وی با بیان این که سلاح ایمان بزرگ ترین سرمایه مردم فلسطین در ایستادگی در برابر جنایتکاران تاریخ است، افزود: عملیات موفق طوفان الاقصی زلزله بر جان ظالمان عالم انداخته است و آنها می خواهند تاوان این عملیات را از مردم و زنان و کودکان بی دفاع بگیرند اما غافل از آن هستند که آثار عظیمی که این عملیات غرورآفرین بدنبال داشت، هرگز از تاریخ حذف نخواهد شد.

مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشر در مقابل بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز فرهنگی، مظلومیت فلسطین را دو چندان کرده است.

حجت الاسلام صمدی گفت: حضور سران کشورهای استکباری که غده سرطانی اسرائیل را بوجود آورده اند، نشان‌ از تجمع‌ احزاب‌‌ و طراحی‌ دشمنان‌ برای‌ از بین بردن ریشه مقاومت ‌است‌یادآور جنگ احزاب است و بنیان کفر را ریشه کن خواهد کرد اما جنایتکاران و صهیونیست ها بدانند به فرموده پیامبر مکرم اسلام، انتقام مظلومان بسیار شدیدتر از ظلم ظالمان عالم خواهد بود و انشالله به زودی شاهد ظهور منجی عالم و تحقق وعده الهی خواهیم بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547295

مهمترین اخبار ایران و جهان: