نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 11:00

ارتقای ۱۷ رتبه‌ای شاخص‌های اختصاصی میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌‍ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص‌های اختصاصی این اداره‌ کل ۱۷ رتبه ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علیرضا جیلان گفت: شاخص‌های اختصاصی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از رتبه ۲۷ به ۱۰ کشور در سطح وزارت میراث‌‍‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ارتقا پیدا کرده است.

مدیرکل میراث‌‍‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اداره‌‌کل با کسب امتیاز لازم از مجموع امتیاز مورد نظر وزارت میراث‌‍‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شاخص‌های اختصاصی مربوط به مقایسه رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ موفق شد این رتبه را کسب کند.

وی افزود: اداره‌‌کل میراث‌‍‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری موفق شد به‌ علت سرعت رشد شاخص‌های اختصاصی وزارتخانه جایگاه برتر بین ادارات‌ کل میراث‌‍‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور را به دست آورد.

جیلان عنوان کرد: با این سرعت رشد و ترکیب موفقی که در اداره‌کل میراث‌‍‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به دست آمده به‌ طور قطع در سال‌ جاری موقعیت و جایگاه بهتری کسب می‌شود.

وی اضافه کرد: یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی این اداره‌ کل نیز موفق شده رتبه برتر بین یگان‌های میراث‌ فرهنگی در کشور را براساس ارزیابی سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص دهد.

پایان پیام/۶۸۰۴۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578407

مهمترین اخبار ایران و جهان: