نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 12:11

آغاز مسابقات مهارت با رویکرد برداشت زعفران در گلستان

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان از بیست ویکمین دوره مسابقات مهارت با رویکرد برداشت زعفران خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف توسعه برندینگ، شناساندن ظرفیت های گردشگری گلستان، کمک به اقتصاد روستای وامنان و شناخت محصولات خام کشاورزی گلستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمزه کرایلو صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیست ویکمین دوره مسابقات مهارت با رویکرد برداشت زعفران، با هدف توسعه برندینگ، شناساندن ظرفیت های گردشگری گلستان، کمک به اقتصاد روستای وامنان و شناخت محصولات کشاورزی برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان افزود: ۱۱۸ استان در این رویداد شرکت کرده اند که از این تعداد ۳۰ شرکت کننده از سراسر کشور انتخاب و ۵ نفر از استان گلستان شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این رویداد با با کمک استانداری، پارک علم و فناوری، میراث فرهنگی، دفتر امور روستایی و حوزه ارشاد انجام می گیرد و در کنار مسابقه عکس، مسابقه (ایده شو ) با همکاری پارک علم و فناوری به تولید محتوای برداشت زعفران کمک می کند.

کرایلو خاطرنشان کرد: این مسابقات از فردا به مدت ۳ روز آغاز می شود و اختتامیه آن روز چهارشنبه در آزادشهر با کمک خبرنگاران و عکاسان خبری برگزار می شود.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546195

مهمترین اخبار ایران و جهان: