نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 14:11

رقابت ۱۰۰ پهلوانک از ۵ شهر در لارستان

مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: با حضور 100 پهلوانک از ۵ شهر مسابقات کشتی در شهر لار برگزار و تیم لارستان قهرمان این رقابت‌های چند جانبه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از  لارستان، داود عسکرپور با بیان اینکه رقابت های کشتی آزاد چندجانبه پهلوانک‌ها، یادبود زنده‌یاد حسین صادقی و گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، اظهار داشت: با حضور بیش از 100 کشتی‌گیر خردسال و 5 تیم از شهرستان‌های لارستان، بندرعباس، نی ریز، جهرم و فیروزآباد در پارک شهر لار برگزار و نفرات و تیم های برتر مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها، تیم کشتی لارستان عنوان نخست را از آن خود کرد، افزود: تیم‌های نی‌ریز و بندرعباس به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستاد.

مسوول هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه این مسابقات در 16 وزن و با حضور پُرشور خانواده‌های کشتی‌گیران برگزار شد، تصریح کرد: بیش از ۲ هزار نفر نظاره‌گر این مسابقات بودند.

عسکرپور با بیان اینکه از داوران، مربیان تیم‌های شرکت‌کننده، حامیان و دست‌اندرکاران این پیکارها قدردانی شد، خاطر نشان کرد: در این مسابقات از فاطمه فولادی نائب رئیس بانوان، مرضیه جذلم خزانه دار و نرجس باغبانی رئیس کمیته اجرایی هیئت کشتی لارستان و از قهرمانان کشتی آلیش بانوان استان فارس تجلیل به عمل آمد.

وی اضافه کرد: به نفرات اول تا سوم مشترک این پیکارها مدال و حکم قهرمانی اهدا شد و تیم های برتر نیز جام قهرمانی دریافت کردند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545195

مهمترین اخبار ایران و جهان: